Biobiljett och Sharkbait tour 2011

Hello!
Har varit en väldigt lång dag! MAAAH.
Skola - SO prov och snack inför de fria veckorna på so:n
Hade sedan engelska A med muntlig redovisning om Dublin och var ap nervös.
Hade jobbig huvudvärk sen, då jag äntligen är fri från det värsta nu.
Fick dock reda på om jag skall gå färdigt kursen kommer jag få VG. Jag vet inte hur jag väljer att göra.

Hade åtminstone gitarr/sånglektion sen som gick både riktigt bra och lite sådär.
P' tycker tydligen att i refrängen på covern' så hade min röst nästan en Edith Piaff feeling. AWESOME.
Så när huvudarbetet med låten är färdig kan det filmas och läggas upp (Om det låter bra på video)!
En kille på skolan sa att det inte skulle vara några gitarrlektioner idag,
kom sedan på att vi har olika lärare.  HAHA. fail....
Kom sedan hem vid 5 tiden och såg att jag fått min biobiljett från John Bauer,
då jag ställt upp på en undersökning. Alla som var med fick en! :D
Kom även på att det är Sharkbait tour på fredag, KOMMER INTE IN FÖR JAG ÄR 5 MÅNADER FÖR LITEN.
Illa. INTE OKEJ ALLS. :< 
Äh nu ska jag ta och göra Tyska läxan. God natt! c: ♥


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0