Bara några få dagar kvar, det skrämmer mig lite nu.

Tja.
Tänkte skriva något innan dator laggar sönder.
Min dator är inte som den borde men ja, LÄNGTA TILL HÖSTEN DÅ MAN FÅR NY DATA!
De senaste dagarna har jag varit ledig.
De har mest bestått utav att umgås med familjen, lite shopping och tv-spelande i massor.
Men har även mått väldigt dåligt.. varit hos farmor och hjälpt till hemma.
Men aja, idag har det varit skola med idrottsdag och har varit med folk ur hela arbetslaget.
Smög därifrån vid 1, endast för att jag skulle isf bara sitta där i en och en halvtimme för ingenting.
Var sedan på stan med en fin vän! :) 
Nu blir det att småfixa inför morgondagen. Då blir det bal och ska gå med en trevlig kille ! :D
Vi höres. TJOFLÖJT <3

Kommentarer
Postat av: ylva

Jag en fototävling i min blogg just nu om att vinna ett valfritt ministativ från tvspelsweb.se! :)

Förlåt om du inte gillade reklamen!

2011-06-08 @ 15:27:22
URL: http://ylvahelena.blogg.se/
Postat av: ylva

Sv: tackar! vi såg going the distance, juno och sunes sommar :D

haha, jag ska skaffa en direkt när jag har flyttat hemifrån! ;)

2011-06-08 @ 15:44:44
URL: http://ylvahelena.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0