Paintball med härliga personer!

Hej,
var faktiskt skit rädd förut för att sluta som Wee man gjorde i Jackass 3,5 ;)
Dessutom sa en person igår kväll att jag låg rätt illa till, för han skulle med också ;o
Blev bara några få märken vad jag har sett än så länge :o
Lyckades även tappa lite amunution :( Vissa blev rätt beskjutna och ja, det gick som det gick :(
Myggor fanns det dock lite överallt, så när jag tvätta håret nyss kom det med en! O__O
Men härligt folk var det iaf :D Lyckades även möta lite annat folk som skulle spela!
Sugen på att spela någon mer gång! :D
Nu ska jag försöka fräscha upp mig och dra till en vän om en stund ^^
Hejdå c:

Har ni kört paintball någon gång? :D


Random bild från google btw..~


Kommentarer
Postat av: emelie

jag vill, verkar awsome :D

2011-07-04 @ 19:50:50
URL: http://dyingangel.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0