I väntan på att någon speciell ska ringa!

  • Så har det blivit lite mer bestämt med dansträff om vad vi ska göra!
  • Har jag fått problem inför födelsedagen om vad som ska bakas och önskas..
  • Fått reda på att A Day To Remeber ska spela i Sverige i höst!
  • Även fått enormt ont i magen. Åter igen.
  • Min mor har troligen idiotförklarar mig, mest för att min koncentrationsförmåga kan vara låg..

    soooo, nu blir det att fixa mig också och ikväll blir det några av dansbilderna som jag lovat.
    Sen om inte Sofia hör av sig..Kan inte höra av mig till någon, har inga pengar på mobilen :<..
    Så blir det att försöka redigera bilder och förbereda de inför blogg och fb uppladdning som utlovats..

    Blir väl en låt med A Day To Rember som är mycket bra!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv; Tack Frida! Och du är ännu sötare! ;) <3

2011-07-19 @ 22:36:38
URL: http://hellocountryside.blogg.se/
Postat av: ida w

Älskar A Day To Remember! Jag måste dra och se dem i oktober helt klart! Ska du? :)

2011-07-24 @ 22:31:38
URL: http://idawe.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0