Förstörda solglasögon och väldigt solbränd!

Hejsan alla som läser detta!
Höm, sa ju i mitt senaste inlägg att jag skulle grilla med danstjejerna! Tack för eftermiddagen!
Jadu, det blev att sola och bada först (Vilket knasigt nog blev mitt första dopp denna sommar..)
Även att testa på B&J bägar glassen! Men härligt blev det!
Sen drog vi oss mot skuggan och fick tanken att grilla, heh! Det tog ett långt tag innan det gick bra..
Grillade en hamburgare och fick några plättar och marshmellows, nom nom.
Var hemma runt 20 över 5 och var allmänt trött. Insåg att jag fått en otroligt jobbig solbränna..
Oh noes.  Dessutom "lagade" jag mina älskade solglasögon som galet nog gick sönder igår..

Får använda de till höger nog, är inte så praktiskt när de är så ihop tejpade..

Solbrännan man lyckades få förra månaden

Kommentarer
Postat av: nelly

wohoo solbränna! eller kanske inte woho om det gör ont, men haha :D

sv: åå tack!! haha jo det hade jag! :D

2011-08-01 @ 08:44:26
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0