Bob Dylan i hörlurarna och Rebecca Black's nya låt

Har troligen återigen blivit en natt människa, passade precis på att lyssna på nya Rebecca Black låten.
Jag tyckte verkligen inte om "Friday", alla sjöng på den endå, härligt...
Men den här är det blandade känslor hos. Ingen favorit, men endå inte sämst.. rätt ok! Lite förvirrande..
Men det är ju vad jag tycker.. Vad anser ni? 


Äh ska sitta och lyssna på Bob Dylan och kika genom bilder jag lovat folk, härligt som bara den! :)
Är rätt sen med många bilder! D: Sorry for that people!

Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: allt bra med dig idag? :D

2011-07-21 @ 14:57:56
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har faktiskt också lite blandade känslor kring denna låt, ganska okej men ändå lite för tjatig. Men om man jämför med Friday så blir det en väääldigt bra låt :P



Svar: Tack så mycket! :) Ne det känns så konstigt, sommaren har bara försvunnit :( men samtidigt kan det vara skönt att komma in i lite rutiner igen.

Jag gillar sims väldigt mycket men har faktiskt inte kört det på ett tag nu, då blir det ändå roligare när man väl spelar :)

2011-08-06 @ 23:40:40
URL: http://elinmariekristina.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0