Utmattad och ska vara med på tv!

Tjeenare.
Är astrött, är bara hemma och käkar lite och ska hämta gitarren och engelska böckerna :)
Engelska A, gitarrlektion och sedan så är det en föreställning igen.

Igår var det apstressigt. Först var jag i skolan och var med på några lektioner.
Sedan skynda hem, hämta grejer, kläder och mat för jag hade inte ätit.
Sedan drog jag till arenan för att förbereda inför rep och sådant.
Det gick rätt okej då. Blev i alla fall mycket varm.
Sen vid 4 blev vi färdiga så jag, Ebba och Agnes drog till Donken och käka lite.
Annars skulle inte vi orka med genrepet på kvällen. Mycket flum var det.
Blev att sminka sig och fixa håret mega stoooort. Genrepet gick okej i alla fall.
Blev att dra hem och fixa inför idag.
Och idag har jag varit uppe tidigt. Dock stått och väntat på att få komma in i lougerna i 25 min.
Haft två rätt okej föreställningar. Mycket hårspray och svart ögonskugga.
Juste, efter senaste föreställningen blev jag, en till dansare och basisten intervjuad av tv folk c:
Vi synes. TJOHEJ ♥

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Förlåt för sent svar :p Allt bra med dig idag då?

2011-01-19 @ 13:49:38
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0