Skriker inte lika mycket..

Hej!
Höm har ni kikat på detta klipp som jag länkade här?
I alla fall, bara för att det är så kul att sitta och skratta åt honom.
Så tänkte jag.. varför inte testa spelet Amnesia? Så jag laddade ner det igår.
HAHAH, jag var rätt rädd av mig.. fast inte lika mycket c: Skrek inte så ofta.
HAHAHHAH. Ska nog ta och spela det igen för att skrämma min syster också.
:thumbup: :D


Igår var det lagom awesome på repetitionerna. Trots att alla var trötta.. :)
Dansade konstant, blev slagen någon gång, glömde bort mycket, kom ihåg allt, käka och haft kul på repet.
Även två nya musiker är med. Kände igen dom väldigt väl från konfan ;)
Sen blev det att vara med kompisen Rebecca en liten stund :P
Vi fikade och var väldigt överflummiga. x)
Dessutom har hon försökt att övertala mig att gå Naturvetenskap estet musik på Älvkullen.
Jag har funderat på programmet förut, men dom tog bort det :C
Vi får se.. HEJDÅ :D NU SKA JAG SKRÄMMA TOVA! ♥

Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Helloj på dig :) hur äre idag? ^^

2011-01-16 @ 16:48:57
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0