Cus' the life is moving on..

Tja!
Har inte orkat skriva på ett tag. Mest för jag knappt har varit hemma.
Då jag mest funderar på att skrota bloggen ibland. Aja. Så länge jag inte har ork blir det inget vettigt.

Måndag - Skolan började, lyckas klanta mig och förstöra ett par byxor, se på The Last Bounce på dansen.
Tisdag - Skola, snack om nationella prov, Gitarrlektion och dryga. :thumbup:
Onsdag - skola, dryga, vara med en vän som jag inte träffat på länge.
Idag - Skola då jag började med dans, fortsatte med film, snack om gymnasiet.
Danslektion med vikarie och sedan fixa sig lite enkelt för att helt plötsligt skynda sig till FUGIK.
Såg på en musikalproduktion på engelska av tvåorna med Linnea och hennes far.

Därav kom jag hem vid åtta idag OHSHIT. hade inte varit hemma på typ 12 - 13 timmar..
Imorgon blir det skola, plugg och ska till far.
Vi höres. TJOHEJ ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ! NU HAR JAG DRAGIT VINNAREN UTAV ÖGONSKUGGAN FRÅN MAKE UP STORE, KIKA IN OCH SE OM DET BLEV DU!



hade du inte turen på din sida denna gång så tänkte jag tipsa dig om en tävling om sexleksaker sponsrad utav amorspilar.se:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-amorspilarse.html#comment



och en brun utan sol sponsrad utav rosenserien.se;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-om-100-ml-brun-utan-sol-i-sam.html#comment



hoppas någon utav dem föll dig i smaken! puss och kram

2011-01-14 @ 15:12:31
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0