This war is ours..

Tjenare :D
Har låt texts idéer.. Verkar som det blir att jag får tid över till att skapa musik snart i alla fall.
Har i alla fall tydligen gitarr och sång läxa som säkert kommer leda till ny musik. ;)
WIHO HELG.. OH... LOV. SOVA :thumbup:
Men oh. Ska på en spelning, till pappa och sedan på musikalungdom denna helg. :)

På senaste tiden har jag pluggat och varit i skolan. Haft prov..
Även umgåtts med lite folk. Mycket musik har lyssnats på.
Även så dansade jag hela förra torsdagen. "SESAM" (Dans med det "temat"), modern och testade balett.
Kan säga att jag fick en hemsk tränings värk efter det. 

Ska bara vara i skolan i tre dagar till, ett prov till, kanske dans.
Så vi hörs när jag orkar och hinner. Jag lyssnar på Escape The Fate's låtar konstant istället.
HEJDÅ ♥

Kommentarer
Postat av: FowZies.se ♥

sv: det var kläder och tandblekning :D

2011-02-23 @ 20:30:12
URL: http://fowzies.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0