Sportlov, hihi.. Rockkarusellen startade allt. :D

Tja.
Nu är det min tur att ha sportlov!
Känns rätt gött.
Vad ska folk göra/har folk gjort under lovet? :)
Jag ska fira min yngsta broder, plugga, umgås med folk, fota mycket. + SOVA.

Idag har det blivit skola.
Fick tillbaka SO provet. VG blev det iaf..? <: And many more stuff happened.
Slutade med en väldigt jobbig men rolig idrottslektion. 
Vi var på universitetet och hade boxning, det var kul men det var väldigt jobbigt..
Sen hem och packa. Pappa kom och hämtade mig.. Blev att käka snabbt.
Drog sedan ner till 12:an för att kolla på när broder och kusin hade spelning med deras band Incarnit.
Men det visade sig att jag kom 1 och en halv timme för tidigt till deras. 
Lyssnade på annat som Astronauter m.f och stod för det mesta för mig själv.
Snackade endel med bror och kusin. Träffade två bekanta och min idrottslärare.
Men men. Efter broder och kusins awesoma spelning drog jag hem.
Nu är jag här och tittar på Livets ord med Magnus Betnér.
God natt ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0