fina vänner som förgyller mina dagar. ♥

Hej! ♥
Har knappt uppdaterat på sistone. Morf. Jag hinner inte. Orkar inte.
Det blir bättre med tiden. Det blir mycket. Tror jag.

I lördags
blev det att dryga och sedan vara med Rebecca! :D
Vi hade det väldigt kul! Lyckades fixa hennes gitarr och en massa annat!
Och juste, att vaxa benen när någon annan drar gör väldigt ont.
I söndags blev det att bowla med bror, syster och pappa.
Det gick inte så enormt bra. men men ;)
Måndag = skola, vara med fina vänner, fruktsallad som var nom nom när jag kom hem.
Dans och myyyycket plugg på kvällen :)
Tisdag = skola, engelska A + prov, gitarr, mycket smärta och vara med underbara vänner i skolan. :)
Idag. HAHA. Skola med underbara vänner, tack för att ni finns ♥, dra hem supersnabbt och fixa.
Sedan stan med Tor! HAHA, vi bestämde helt randomly att åka till rusta.
VI HITTADE PEPPARKAKOR FÖR 1 KR per burk! xD EPISKT. OCH KNAS. Mycket flum dag!

Nu sitter jag här, har dans x2 i morgon, skola och ska kanske träffa en vän lite snabbt också..?
Vi får se hur det går. HEJDÅ ♥


Kommentarer
Postat av: Melinda

Och snart kanske vi ses :D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-03 @ 01:06:45
URL: http://raveskunkan.bloggplatsen.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0