Schema glädje och en eftermiddag med Becca c:

HEJHEJHEJHEJHEJ! :D HAH, har fått reda på schemat nu, och även vilka som ska gå i min klass.
Jag börjar inte ens förrän på måndag. TJOFLÖJT, LÄNGTAAR! :D Bara 5 killar och resten tjejer! Hihi!
Men kommer ha relativt korta dagar nästa vecka, annars är det långa som gäller. 
Och för er som undrar, jag börja första året på gymnasiet och gå linjen estet dans, med teater folk! :)

Men idag har jag försvunnit till optikern och kollat så att allt är ok med ögonen och linserna.
Har även kikat ut nya glasögon, mina senaste är inte tydligen tillräckligt bra! ;_;
Men men, bilder kommer ;) Sen cyklade ja vidare till Becca
Vi lagade mat, bakade, såg på film, gick ut med hunden, flummade m.m ;) Otroligt fin video finns det.. *Host*
Sen cyklade man den långa vägen hem och nu sitter jag här! Tänker dock bjussa på lite fina bilder!
Tjoflöjt! ;) 


En gosig hund som vill ha något att äta! ;)




Kommentarer
Postat av: alice gustafsson

Sv: Kul att du gillar min nya design! :)

2011-08-16 @ 23:27:03
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: Elin

Ser ut som ni har haft kul =) amerikanska pannkakor är aldrig fel :D



Svar: Tack så mycket! :D

A nästan, nio månader ungefär :)

Jag vill också få en dator av skolan, vi får låna några på vissa lektioner men internet på dom funkar typ aldrig :s

2011-08-17 @ 11:43:30
URL: http://elinmariekristina.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0