Min vän Rebecca söker en halvfodervärd! :)

hallo people! Tänkte hjälpa Becca lite så hennes underbara medryttar häst inte behöver säljas.
Citat från annonser som hon lagt ut!

Hej! :) Jag ska ha en häst på foder nu i ett år, hon skulle egentligen säljas men det går så bra för oss nu, så vore otroligt sorgligt..
Problemet är att jag behöver hjälp att ta hand om henne ibland, och någon som kan hjälpa mig att betala stallhyran, annars kommer jag inte få ha henne.. :(
Hon står på 4H-gården, BPRK. Paddock och ridhus finns, fina ridvägar, och det är en underbar miljö med trevliga människor! :)
Tatiana heter hästen, hon är 7år, en rysk basjkir - en otroligt fin häst! :) Men hon kräver en rutinerad ryttare! Hon är en D-ponny, ca, 1,48 i mankhöjd, hon är inte slutmätt ännu, men det ska vi fixa!
Det är viktigt att det funkar mellan er, så om ni är intresserade så får ni jätte gärna komma och provrida henne, då även ägaren kommer vara med å kolla så att allt känns bra :)
Och om ni bor lite längre bort så finns det bra bussförbindelser! Hon har all utrustning plus lite till ;)
Men hör av er så snabbt som möjligt så skulle det vara oerhört tacksamt! (:
Vi kan snacka om priset lite närmare, vill inte begära för mycket.

Mitt mobil nummer är: 0739-17-27-60 Nås på sms och så kan ni ju ringa om ni känner för det :)  / Rebecca!
(detta är alltså i Karlstad!)

Här är jag å den lilla busan! ;)Busan !
För några månader sedan :)  Vi gör härliga framsteg!Våran första hopplektion! :)När hon går lite fint, då hon vill... ;)
Ps. Bilder från Rebeccas dator som någon annan fotograf har tagit!

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

svar: följde dig redan tydligen:P

2011-08-05 @ 10:19:21
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: nelly

fina bilder!! :D

2011-08-05 @ 14:23:14
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0