Firande i förväg och hjälpt en vän med kameraköp!

Hello!
Blev väckt av min mamma och syster som kom in med presenter.
Så går det till om man fyller år hos sin pappa.. Firad i förväg! Men fick bra stuff! HAHAHA..
Sen kom bröderna! Blev mat och fika. Fick även packa... skulle ju till min pappa denna kväll!
Sedan drog jag en snabbis till staden för att hjälpa en vän att välja kamera!
Slutade med en bra Pentax och sedan att vi drog en stund till lite random folk. Höhö, trevliga som bara den.
Nu sitter jag och är glad över att jag har pocky! 
Dessutom har jag fått en paket som jag inte vet vem det är i från?!? 
Det är i alla fall någon som kan adressen till min pappa och mina bröder...


Mina presenter för dagen ;) Laptop stöd är det om ni undrar...

Kommentarer
Postat av: Annika

Alltid bra med en toalettborste! :D

2011-08-13 @ 23:22:02

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0