En regnig måndags eftermiddag

Hello there!
Idag har jag varit med Theresa på stan en sista gång innan hon drar! 
Träffade på en del folk också! Passade även på att skaffa ett The Body Shop kort nu när jag äntligen kan!
Det är verkligen värt att ha känner jag just nu i alla fall.. Make up rådgivning, 10% och bra erbjudanden!
Men slutade med att vi satt och fikade med Sara på ett cafe ovanför Åhléns som är riktigt bra!
Det heter något med en groda och har en bra utsikt men ah... Sen har jag varit med min syster ^^

Imorgon blir det optikern och sedan cykla till Becca! Wiho! c:

Fikat från caféet och det som följde med hem från The Body Shop ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Muffinsen såg allt smaskig ut :)



Svar: Nae vi alla var för trötta :P men idag ger vi oss iväg :)

Ja det är bara att stå ut.

Nehe, då får vi hoppas att du får en ny snart =)

2011-08-16 @ 10:43:19
URL: http://elinmariekristina.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0