Bidrag till tävling: min bästa bild?

Passar på att delta i en fototävling som Alice har i samarbete med Qpix.se :)

Jaaa, läste kommentaren för någon kväll sedan, men dator har laggat så har knappt kunnat göra något.
HÄRLIGT... Men vad anser man som bästa bild? Det kan vara en bild med härligt folk med mycket glädje.
Kan vara en väldigt vacker bild med bokeh. Jadu. Så jag kör med denna!

Tog denna under tiden jag var i en stuga vid sjötorp! Har tänkt att visa denna tidigare. Men men.
Jag gick ner till vattnet när det var solnedgång och råkade att fånga detta med den gamla kameran!
Tycker den är mycket vacker och är troligen en av de bästa bilderna jag tagit!

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

svar: speedway är de bästa som finns:)

2011-08-07 @ 10:47:37
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Fin bild :)

2011-08-09 @ 11:52:47
URL: http://mochride.bloggplatsen.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0