Inköpta saker och spontan kvällsbio.

Tjenareeee.
Efter som jag ska snart gå på bio med Sofia och vi ska se Scream 4 så blir det ett inlägg nu.
Idag har det blivit att försöka att läsa i värmen och har varit med Oscar en stund :)
Sedan har jag träffat på två gamla bekanta som gick på min skola förut :)
Dessutom försöker jag andas ok trots att hårfärgs kemikalier luktar som bara den, då min syster färgar håret nu..
Tänkte visa upp skolavslutningsklänningen och en massa annat som jag fått tag på + min nya frisyr.
Good bye! ♥

Foundation pensel och foundation, inköpta från KICKS


Klänning från Vero Moda och Cheap Monday t-shirt från Rut m.fl.


Skolavslutningsklänningen från Carlings och den nya frisyren, som är drygt 1 dm kortare än innan.
ps. Sista bilden är med i ett fotoprojekt som ska visas för bildläraren, så strunta i godis kaninen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är fiiiiiin och allting annat är också fiiiint 8''D

2011-04-30 @ 15:45:00
Postat av: Jonna

Tack snälla du för att du röstade på mig!! :) Glad jag blir!

Fin blogg du har föresten!! =)



Ha en jättebra valborg!

Kram /Jonna

2011-04-30 @ 21:25:44
URL: http://jonnajinton.se
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Fina grejor :D

2011-05-01 @ 18:43:04
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0