Glada nyheter och länking till en bra bloggare!

Tjeeenareee :D 
Jag är nämligen superglad, vilket alla som känner mig redan vet, säkert. :D :D :D
Detta är dock inte över SM guldet som Färjestad kammade hem igår :thumbup: WOHO, värt att nämna ju.
Men ni får inte veta varför än, hihihi. :3 kika in senare i kväll vet jag!
Idag har det varit en riktigt bra skoldag, mötte sedan upp kusin och morbror med syster och mamma
Gick sedan till gammelmoster och firade henne. Nu sitter jag här och ska läsa :D

Tänkte även länka en fin och duktig bloggare som heter Rebecca. :)
KIKA in i hennes blogg vettja! :D

Bilden är tagen från hennes blogg. So she owns it! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Malmbergs diary

jobbigt :S men tack tjejen ska göra ett inlägg där jag taggar dig osså :)



ha det bra <3

2011-04-15 @ 19:12:34
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: jag tkr du bloggar rätt så mkt ;) men jag gör ju de gratis om du inte vill...

kram

2011-04-15 @ 21:45:07
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0