Kulturnatten lär bli underbar.

HEEEJ.
Det blev ingen uppdatering igår, mest för att jag kom hem lite sent. Samåkte hem med Sofia, Miriam och Linn.
Så ja, vi hjälpte till med att stänga kyrkan efter återträffen. Var hemma efter 21.35..
Men ärligt talat, så sjukt underbart var det, tack allihopa! Saknar er redan, hah alla var saknade innan! ♥
Den första man mötte var Harald, som kom springandes med ett leende för en kram! 
Hihi, det är en person man inte lär möta så ofta nu förtiden, vilket är lite synd. Men ah.

Idag blev det skola som faktiskt var bra! :) HIHI, de traditionella soppa-och-bröd torsdagarna fortsätter med glädje.
HAHA. Men hade svenska prov idag och engelska prov igår. Men det funkade. Typ.
Sen cyklade jag hem för att åka till Kulturskolan för tredje gången denna vecka :)
Vår moderna dans är episkt cool. Kan inte säga något mer, vet inte ens låten.
Jag kommer ut med det när vi ska visa upp den :) Diskuterar detta med Ebba på fb nu xD
Sedan var jag med Agnes på stan tills hennes föräldrar kom och hämta henne. Sen satt jag helt ensam ett tag.
Helt plötsligt ser en vän som vinkar genom fönstret på bussen. HAH. blev förvånad. x)
Tog buss jekeln hem sedan och käka pannkakor c: Och sa till mor att jag ska stanna på stan till 1 på kulturnatten.
Den 17 september alltså, ska nog dansa mellan 22 - 24, så ah, om du är i Karlstad, HÅLL UTKIK då.
Nu sitter jag här och funderar på när info möten från FUGIK kommer upp.. Hajdå ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0