The Phantomime...




Omslaget och de vackra autograferna från Early To Bed. <:  ♥

Detta är en förövrigt sjukt bra skiva, de har tagit med bl.a 4 "gamla" låtar som:
Obsolete, Without You, Microphobia och Falling Down.
Dom andra nya låtarna sätter sig snabbt på hjärnan, jag drogar nästan sönder dom.
Vänta det är omöjligt. Haha, men Rojdas Revenge är helt asum bland annat.
Helt värt att lyssna och ha.
Och jag älskar Oles röst, så episkt. Och instrument folket är ju för grymma! :D

Morgon dagen kommer att äga. Hoppas jag. Dålig uppdatering blir, men bilder kommer säkert.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

sjuuukt awesome cover på skivan :D



Jaaa, du måste se de nju :D ska se den på lördag :]

2010-09-16 @ 21:05:53
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Anniii~

O M G säger jag bara. KÄRLEEEEEEK <3333

Jag också få sådana vackra autografer??? DD:

Postat av: taiki

dom är riktigt bra :)



btw, tack för din kommentar på min blogg :P

2010-09-21 @ 12:22:26
URL: http://taikiphoto.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0