The clouds are getting closer..

Hej!
Sitter här och drygar innan jag ska till stan, föreställning p.g.a högvakten(!?) tror jag..
Drar med kameran i alla fall. Även om jag inte kan fota föreställningen. Så blir det behind the stage..?
Om jag drar upp kameran. Jag ska se ut som en kille också, YIPPIE.
Så min mor köpte ett svarta hängslen till mig igår. Tjiho. 
Ska även packa nu. Jag orkar inte till min far, men visst, mina bröder är där. Positivt.
Gitarren struntar jag i denna helg. Datan ska med. iPoden ska laddas, ska till Säffle i morgon.
Höm. Men idag har det varit en rätt så bra dag i skolan. Trots mina dumma smärtor </3 

Nu ska jag fixa om naglarna och sminka mig fint. Men inte mycket. Ska se pojkaktig ut.
Tror jag ska städa innan jag drar också. Men men, hejdå så länge ♥
Vad ska folket göra i kväll? :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv; Nej Frida. Du är den sötaste, gulligaste mest underbara flickan i heeeeeela världen! :D



Det var extremt skönt kan jag säga dig! En timma och fem minuter, höhö. :)

2010-09-24 @ 17:19:27
URL: http://hellocountryside.blogg.se/
Postat av: ylva

Jag ska titta på film senare och just nu tittar jag på Idol :)

2010-09-24 @ 20:44:01
URL: http://ylvahelena.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0