Take it easy, better slow down..

Tja!
Kom hem för någon dryg timme sedan från skolan.Har haft 5 lektioner idag då den sista var inställd.
Idag har det även varit skolval.Smådrygt, men intressant.
Annars har jag små pluggat idag och mått bajs. Syster har smittat mig, OH NOES.
Självklart har man vissa roliga klasskamrater som förgyller stunderna i skolan.

Nu har jag precis ätit min underbara tacomacka. NOM. 
Snart ska jag dra vidare till dansen och dansa för mitt liv om jag så måste.
Föreställningar i morgon. BE THERE. Slipper i alla fall minst 2 lektioner p.g.a. genrep på dagtid.

Haha, något såhära såg man ut när vi Pantertanterna skulle ta över våryran.

Ikväll ska jag mixtra inför Karlstad katalogs fotograferingen.
Lär sitta med ångbad och ansiktsmask och sedan lacka om naglarna m.m. HAHA... lol..
Sedan lär jag sitta och skriva om konsnären Münch. För att jag är tvungen.
Hajdå ♥

Kommentarer
Postat av: Celine ♥

sv; Tack!! :D

2010-09-16 @ 17:07:35
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: simone

Så fint hår där! :)

2010-09-20 @ 11:24:06
URL: http://fattybom.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0