Slapp dag och stolt nybörjare.

HIHI, just nu idiot förklarade jag mig själv men visst.
Jag hade kommit åt ändra redigerare utan att jag visste om det och fick utbrott på det igår kväll.
Tog en slappdag idag, genom att städa på mitt rum, strunta i smink och fixa mig. Även göra lite läxa.
Höhö, det innebär att jag tänker INTE gå ut. Ska även rycka loss på fb förfrågningar och bloglovin som jag dissat.
Trots att det är fint väder.. Fan. jag kan ju gå ut och fota. Men nä. jag vill inte ut.. Vill inte ha några måsten idag.
Igår var jag med Sofia, sedan käka med familjen, och försöka kolla på voddler men det hackade.
Så jag såg på svampbobavsnitt från säsong 4 i en timme :D

Men i alla fall.
En lite rolig sak är ju att jag har prästen på facebook som jag hade på konfirmationen. (lagt ut bilder därifrån)
Hon gillade en bild som jag faktiskt tog på konfirmationsdagen, nu ska den tydligen vara med i en broschyr.
Är lagom stolt, för jag är ju inte så duktig på att fotografera än. Jag lär mig med tiden troligen.

Kommentarer
Postat av: nelly

härlig bild ;)

sv: hihi åå tack!! :D KRAAMAR

2010-09-04 @ 16:09:45
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: celine

sv; okej tack!

inget speciellt :D

2010-09-04 @ 17:27:18
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: Trees

haha vad komiskt! Varför känns det som att prester som stavas med ä inte har facebook... xD

gillar bilden ;)

2010-09-05 @ 10:54:04
URL: http://mangofisk.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0