Något stort och läskigt - Gymnasiet.

Har suttit och tittat igenom program väljaren nu. Det känns så sjukt läskigt alltihopa. Det där med gymnasieval. Herrejösses. Jag vet inte vad jag ska välja. OCH JAG SKA BESTÄMMA MIG OM ETT HALVÅR.
Om jag ska välja det jag tycker är kul och jag möjligt har en framtid som är kul,
men vet ej om jag kommer klara mig på det.
eller gå världens drygaste linje för att kanske bli något sedan som jag troligen inte vill hålla på med.
Åh, jag vill gå absolut estet dans. HAH, det har jag tjatat om i månader.
ELLER frisör, det känns riktigt lockande. Kanske musik.
Jag vet inte... men bara för att vara dryg så har jag bl.a naturvetenskap
( jag som veeerkligen älskar NO, eller inte ) som står på en möjlig lista. Även samhäll.

Vad ska man välja? Högskoleförberedande eller yrkesprogram?
Hur gjorde ni i erat gymnasie val? Någon som har tips?

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan tyvärr ingenting om det där...



Ville bara säga att din blogg är skitsnygg! Fin header ;)

2010-09-04 @ 10:17:51
URL: http://saaaaaras.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag valde media, men jag kom inte på det..

Så det blev priv :)



- Det kommer gå, bra :)<3

2010-09-06 @ 16:02:47
URL: http://carolinedafinatahiri.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0