Na Na Na NA NA NA!

Hello, jag är i fullfärd med att göra läxor nu. Just nu skriver jag på HK läxan.
Sen blir det att öva på prov och läxförhör m.m
Det blev ingen gitarrlektion idag, Petrus var sjuk.! Så jag drog med den till skolan. I onödan!
Men men, kom hem tidigare så jag kunde vila innan jag började med alla läxor. Fick tre stycken på Engelskan nyss.

FÖR RESTEN! NEWS. 22 november. Då kommer My Chemical Romance nya album ut!
Danger Days: True Lives of The Fabulous Killjoys. ÅH. Episkt. Deras singel är också ute nu! NA NA NA (
Spotify länk)


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; eller hur? :D

Det blir skola och plugga imorgon, du då? :)



(Förlåt för jättesent svar, men har inte riktigt haft tid med bloggen)

2010-09-28 @ 20:47:41
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Linnea

låten <3

2010-10-01 @ 15:52:17
URL: http://barnetsrost.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0