Musik och val söndag.

Hej. Idag har det varit rätt så fint väder, ska gå snart ut och filma in en grej snart. Mohaha.
En sak som är tummen upp är att I Am So Me finns på Spotify nu :D Lycka.
Dom är väldigt lustiga. HIHI. "Vad roligt att kunna göra dig glad! glass gör också människan glad!:D"
Idag har jag följt med min mor, då hon röstat och jag lagt på ett brev till en kär vän som bor i Tyskland.
Jag hoppas att folk tänker till med sitt val. Det är så Sverige kommer se ut de kommande 4 åren,
Om det partiet vinner förstås.
Men jaja. Idag har jag fixat en iPod i alla fall och tränat på gitarr läxan.
IGÅR BLEV JAG FÄRDIG MED MIN DUMMA BILDFAKTA OM EDVARD MUNCH.
Haajdå ♥

Kommentarer
Postat av: Lindsay Lohan - Din svenska källa.

Jag har exakt samma ipods som du, i samma färg och allt ;) haha

2010-09-22 @ 00:04:01
URL: http://alltomlindsaylohan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0