Läxor och fryser.

Hej, för det första, har en hög med läxor brevid mig och det känns inte kul. Fixar det när jag har tid under helgen.
För det andra fryser jag jätte mycket. Det är iskallt ute.. Det är faktiskt rätt så mysigt då man får ha sina underbara jackor, och för tillfället har jag använt min favorit - skinn jackan. Ska leta upp min gröna och rutiga snart.

Men idag har det varit skola i alla fall.
Insåg att jag låg lite efter i matten boken tror jag. Får be min yngsta bror om hjälp snart, tog alltså hem boken.
Efter idrotten, som jag inte någonsin vill vara på. Mest för att jag verkligen ogillar läraren för han är så pedofilisk.
Usch, men ja, då hittade vi SYO:n så vi fick en gymnasietidning om alla program. Kikar igenom det snart.
Sedan hade vi laboration. Den var riktigt cool. Det tog eld när vår lärare lade natrium i vatten. HIHI.
Vi fick sluta mycket tidigare idag. En halv timme faktiskt. Nu sitter jag hemma och är på väg ut för att möta en vän.
Som jag känt hur länge som helst faktiskt. SÅÅÅÅ, uppdatering i kväll. Hajdå ♥

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Kan ni inte byta idrottslärare då? :o



HAHA jaaa, den ser ut som en helt freakad pokemon :o

throws pokéball at it

2010-09-03 @ 21:28:32
URL: http://mymic.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0