I'm singing in the rain...

Hej!
Har varit hemma i någon timme eller så.
Dagen har både varit bajs, men haft sina bra stunder. Men nu är jag jätte trött, ögonen svider också.
Ohnooes. Bilder kommer snart, har verkligen fotat idag. Äntligen. Jag har saknat det.
Har inte haft tid på evigheter, därför, ska MOI. göra lite läxa. Imorgon tror jag.
Så jag slipper panik göra dom till veckan.

Till veckan blir det två(tre typ) prov, dans promenad x2 ♥, gitarr lektion, engelska A, vara med en fin vän.♥
Som jag för övrigt saknat sjukt mycket. och skola. Sedan är jag ledig! Från nästan allt. :)
Thihi, mår bättre nu i alla fall, med tanken på frihet och bra vänner.
Äh, ska ladda upp bilderna snart. om 4 timmar kanske? :D 
Hajdå ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv; Jaaaaa! :)

Visst gör det? Vi får fixa, höra vilka som vill och när de kan (de som inte vill kommer jag aldrig mer prata med(a') osv. :D

2010-09-25 @ 22:03:21
URL: http://hellocountryside.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0