Edvard Münch och en underbar kväll.

Åh egentligen ska jag sitta och skriva min min uppsats om Edvard Münch.
Men nä, mamma ska fixa mina fönster då någon idiot kastat ner jord från taket och de landat på fönstret.
Men ska börja snart igen när hon är färdig. Då jag inte får sitta på mitt rum just nu.

Men kan säga att gårdagen var riktigt rolig! :D
Träffade väääääldigt många vänner, genrepen var roliga, att sitta och lyssna på folk musik var bra.
Men att sitta med några vänner och bara vara helt övertrött på ett cafe i någon timme OCH
vår flashmob och mardröms föreställning var bäst.
Bilder kommer senare, ska börja plugga nu. Det blir att plugga resten av dagen. Hajdå 



Kommentarer
Postat av: alexandra - allysandra.blogg.se :)

Hejhej ! allt bra? :)

2010-09-18 @ 23:30:14
URL: http://allysandra.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0