Dom hade mycket att säga!

Har Andreas Grega på hög volym och är ensam hemma. Gött.
Måste egentligen göra läxa, men det orkar jag inte. Har dans om drygt en och en halv timme.
Skola idag, hade sjukt ont i magen och blev sur på mycket. Sedan får vi tusen läxor om dagen.
Illa illa. Men det blev tre språklektioner på raken, sedan lunch, sedan bild. Sen drog vi hem.
Idrotten var "inställd" HIHI, slutade två idag alltså. Underbart.
Jag är glad för mina underbara vänner jag har, trots hur sur/osocial jag än kan vara ibland.

Nu sitter jag har och väntar på att åka till kulturskolan. Ska nog göra lite matte, om jag orkar.
Möjligen mejla till Emocore. Det måste jag göra nu. Bajs. men ja. måste göra gitarr läxa också, 
Äh nu drar jag, hajdå ♥

Kommentarer
Postat av: emil

vad ska du mejla till emocore :P?<3 puss sötaste!<3

2010-09-06 @ 17:12:30
Postat av: alexandra salomonsson - allysandra.blogg.se :)

svar ohja, jag älskar fredagar :)

vad gör du idagdå?

kram

2010-09-06 @ 18:00:05
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-06 @ 19:32:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-06 @ 21:21:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0