A lonely september.. I miss you.♥

Hello people!
Sitter och lyssnar på olika spotify lists. Saknar årets KAOS. så jäkla bäst.
Annars gör jag lite matte, det går illa. På ett ungefär. Fy, prov på det på torsdag. Illa illa.
Kollar även på Merchworld.se. Det är dessa som verkar intressanta, bland annat. Men men, väntar.

Ska nog sluta klä mig pojkaktigt. HAHA, men vadå. Det är fina t-shirtar. Carebox om jag ser ut som en kille.

Idag har det varit skola, bra har det varit bland annat. Imorgon blir det skola, engelska A och gitarr.
Nu måste jag plugga innan jag drar vidare. Dans promenad senare idag. YIPPIE! 

Blir en låt innan jag drar. En bra en. Hajdå ♥
*
Plain White T's - A Lonely September

Kommentarer
Postat av: anneli

Assnygga t-shirts :) Spelar roll, då får vi gå klädda som killar för de är ju snygga!

2010-09-27 @ 17:14:38
URL: http://beautifulandstrange.blogg.se/
Postat av: Sundaboet

kul med dans!!

2010-09-29 @ 09:08:55
URL: http://sundaboet.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0