The dog days are over..



Hallo, den här låten är förövrigt sjukt bra. Florence + The Machine - Dog Days Are Over.
Nu är jag sjukt pepp på att få fint hår och skaffa lugg för fjärde gången på två år , YEEY.
Hade kul förut på kulturskolan, då jag mötte en av mina ledar uppstart lagkamrater precis utanför lektionsrummet.
Haha, han är sjukt rolig han. Mohöhö. Kom lite sent, TROTS ATT JAG STOD UTANFÖR. haha, tänkte inte på tiden.
Fick äntligen en låt jag kände igen, TACK P. *Happiness*
Stannade kvar en stund sedan för att lagkamraten skulle ha lektion snart också. Han hyper och kul. Mohaha.
Drog hem sedan och satte mig framför TV-n och spelade ett av mina favorit Wii spel. New Super Mario Wii Bros.
Det är grejer det. Om jag får tid över någon dag ska jag bli bättre på Final Fanasty 7 och 12 :)
Ska även fixa ny design. Som skulle egentligen ha kommit under helgen. Men fick ändrade planer.

Kommentarer
Postat av: matilda

Följa varandra via bloglovin? :D

2010-10-05 @ 20:05:16
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: ylva

Sv: jamen eller hur!

2010-10-05 @ 20:09:36
URL: http://ylvahelena.blogg.se/
Postat av: Linnéa H

Jag älskar den där låten!!! Kul att du också gillar den :D Men jag har sett en annan video där hon är i skogen med typ clowner... den är bättre :P

Kram på dig. Kul att se din blogg förresten :)

2010-10-14 @ 17:25:19

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0