Talangjakten på skolan 2010

Hello.
Idag har det varit en kort skoldag. Började med matte prov ( Som gick okej )
Efter det blev det lite SO ( Då jag äntligen fick tag på mitt arbete )
Sedan förbereda och vara med i talangjakten. Det gick bra med sången
Troligen sista gången jag är med och sjunger på olika saker på något år eller något...
Hade sagt något sådant. Men det blir ju att bli fadder till konfan ju ^^
= MYCKET SÅNG. p.g.a musikal inriktning.

Nu ska jag ta det lugnt. Städa tror jag också. det ser väldigt illa ut här på mitt rum.
Ska filma och fota lite också. Bröderna kommer väl sen tror jag.
Jag är dessutom pepp på att färga om håret lite mörkare och ljusare, så det blir samma färg.
Även att klippa lugg. WOHO.
Vi hörs, hajdå ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Hejhej, allt bra? :D Kram

2010-10-29 @ 18:18:34
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: Anniii~

ååååååååååååååååååh, du var säkert jääättebra på Talangjakten!!!! <33 vilja vara med

Postat av: ylva

Sv: de ska jag verkligen ha!

kram :D

2010-10-29 @ 22:45:57
URL: http://ylvahelena.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0