Moto Boy på högsta volym.

Hello!
Sitter framför datorn och skriver färdigt den dumma bildanalysen.
Sedan ska jag öva på sång. Bara två dagar kvar. 
Sedan blir det att kolla på när min syster ska spela blockflöjt någonstans.
Har förövrigt Moto Boy's senaste skiva på hög volym,
Som är förövrigt sjukt bra och jag vill se han live. Ska dock tjata lite på min mor.

Idag har det varit skola, men varit trött och mått bajs efter HK lektionen.
Funderar på om det är något jag inte tål. Äh, får testa lite stuff.
Dessutom, jag har börjat fatta lite av fysiken vi håller på med!! WOHO.
Och det sista i skolan var att ha ett Nationellt PROV i engelska. Dock test omgång.
Sen var min syster jobbig så jag fick åka hem, till skolan och hem igen. 
Endast för att hämta extra nyckel till hennes skåp, för att hon hade blivit av med den nyckeln.
Fu. Det regnade asmycket också,
Hajdå ♥

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Moto Boy är så söt! :D

2010-10-28 @ 19:32:44
URL: http://bimboboy.com/blogg

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0