Fika och musiksnack.

Det är så musikalungdoms söndagarna brukar gå till.
Vi sitter alltid först och pratar om saker som hänt.
Sedan sitter vi och snackar om musikalen som vi fixar till.
Efter det sitter vi och fikar. Sjukt mysigt och kul!

Nu sitter jag här i alla fall och försöker få ordning på läxor och inlämningar.
Jag har även kommit på vad jag vill gå på för linje i första hand. Dans.
Nu är det bara att gå på öppet hus på de två skolorna som finns.
Sedan gå på öppet hus om
Media linjen. Om jag inte skulle komma in. Vilket jag tvivlar på.
Okej, nu äre dags att börja plugga igen.
Engelska A, skriva färdigt bildanalysen och öva på lite sång inför en viss händelse till veckan.
HEJDÅ ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0