Det gör så ont så att hela kroppen värker.

Hej, sitter hemma nu och hostar.
Har varit i skolan idag, men det har egentligen inte funkat. Då jag hostat konstant.
Nu gör halsen, huvudet, öronen och när jag hostar bröstkorgen. FY FYFY.
Men men, det är fredag i alla fall. HIHI bara för det sitter jag och lyssnar på denna låt.
The Cure - Friday, I'm In Love.
Jag har även fått lagom damp på någon för han måste alltid kommentera vad man än gör. Jag fick verkligen nog.
Därav fick jag ett allvarligt utbrott på honom. Precis i det rummet som får mig att må sämre,
p.g.a vi satt i kemisalen, där det finns olika kemikaliska gaser och grejer.
Jag tänker så här nu: BARA NÅGRA MÅNADER KVAR, SEN SLIPPER JAG HONOM. Woho!
Nu ska jag ta och spela Final Fantasy Dirge of Cerberus. VII :) Fick ett litet utrymme igår kväll för tv-spel.
Hajdå, hoppas alla är glada ock friska ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; ja, den är vita är hur fin som helst :D

Ja, det är jättekul! :)

2010-10-08 @ 15:39:38
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0