Det är svårt att hålla minen.

Hajsan!
Sitter dock nu hos min far, kollar på idol, vilket jag nästan aldrig gör.
Snart ska jag ta och hämta Twilight och New Moon hos mamma.
Just nu mår jag piss, vilket jag har gjort hela efter middagen.
Det har känts så hemskt så jag nästan ville försvinna. USCH USCH. Nä nu..
Men aja, kamomill te med honung skulle inte vara fel direkt, det hjälper mycket. MYCKET.
Juste, ska sitta och dricka te med engelska A gruppen på tisdag. Riktigt gött det. :)
Men först måste jag skriva om Hans och Greta på engelska till min lärare. Sablar.
Aja, ha en bra fortsatt fredags kväll folket! :) 
HAJDÅ, and my lama is back! ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Nu är jag tbx från min bloggpaus. Hoppas allt är bra med dig? Kram Amanda

2010-10-09 @ 17:10:51
URL: http://snarbergamanda.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0