Sjunger för full hals.

Hej!
Har åter, IGEN, fastnat på Mardrömmars låtar.
Mest för att en har jag i gitarrläxa.

Men nu vet jag i alla fall hur det kommer se ut med dansen ett tag fram över.
Ska dock praoa hos min danslärare nu till veckan,
så jag kan komma på om jag ska gå estet dans eller inte sen.
Har ett väldigt bra schema som kommer vara väldigt passande nu när det är för mycket.
Måndag : 18.00 - 21.00
Tisdag : 10.00 - 11.30 + 16.00 - 20.00 (Har även engelska A)
Onsdag : 07.45 - 12.00 (Har utvecklings samtal sedan)
Torsdag : 08.00 - 18.10 (Sedan blir det infokväll på JB)
Fredag : Ledig! (bio?)

Skolan idag har förövrigt varit bra
Trots två prov - varav ett No prov som var svårt och ett engelska prov som var super enkelt -
och ett "läxförhör" på bl.a världen
Sedan börjar mina ögon att krångla, trots att jag har glasögon. M.m
Men har man bra vänner och en riktigt fin en så funkar allt.
Äh, nu tar jag och ska spela lite piano.
Hajdå ♥

Kommentarer
Postat av: emil

Men har man bra vänner och en riktigt fin en så funkar allt.?

2010-11-18 @ 21:04:50
Postat av: Louise

sv: ja tack! har precis publiserat min första dag nu ifall...blir en utmaning detta.:)

2010-11-18 @ 21:08:25
URL: http://louisebergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg

Tack!



Bli gärna fan av oss på länken här ovan så missar du inga av de nya låtarna :)

Postat av: rebecca

sv; ja låten är fin :3



neee jag är inte vacker D:

men det ÄR du , du är VACKER! <3

kram <3

2010-11-19 @ 17:10:31
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: louise

sv:haha ja barn är för härliga, älskar hon som svarar att allt ska vara rosa, haha:)

2010-11-19 @ 23:33:46
URL: http://louisebergochdalbana.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0