Prao dag nr 3 hos dansläraren.

HEJ! *Apglad, hihi* ♥
Började på ett sätt kvart i 8 så jag gick upp 6 i morse för att hinna. 
Sedan åkte jag och min danslärare till en grundskola på våxnäs.
Det skulle vara matte dans för barn i förskolan och ettan där.
De första var ju de minsta, DE VAR SJUKT SÖTA!
Det var endel som följde efter mig och ville gärna hålla handen med mera. NAW.
Fick några kramar på slutet.. :33
Sedan var de som var ett år äldre, tror min kusins systers barn var där... Tror bara.
De var okej faktiskt. Det blev lite tårar.. ibland kan barn verkligen ja. inte vara så snälla.
Sedan mötte jag en klasskamrat som praoade som idrottslärare på den skolan! :)
Sedan åkte jag och min danslärare Emelie och handlade.
Sedan till Kulturskolan och gjorde fruktsallad till fikat sedan. Det gillade inte bl.a Per.
Efter det förberedde vi inför min stora uppgift i morgon. Ah. Ni får höra imorgon vad som gjordes.
Efter det blev det möte med nästan alla lärare på Kulturskolan.
Det var tydligen en till prao elev här. Har träffat han tidigare tror jag.
Sedan fika. NOM. Fick välja bland kakor, glass och fruktsallad. Sedan fick jag varm choklad till det!
Slutade 14.10 alltså idag. Mega gött. Dagar som denna får en att vilja vara danslärare.
HAJDÅ ♥♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; TAAAAAAAAAAACK :D

nej det tycker jag inte, du ljuger D:

kram <3

2010-11-24 @ 18:52:26
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: MYMiC

fan vad kul prao :o



jaaa, älskar asian fashion ju :D:D

kul att du gillarTT :D

2010-11-24 @ 21:00:29
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv;: ja eller hur:)

2010-11-24 @ 21:00:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0