Prao dag nr 1 hos dansläraren.

Hej!
Det blev att "börja" vid 18.00 idag.
Fick fixa till på scenen och plocka bort lite från de som varit där innan.
Sedan var jag med på min egna danslektion i en timme.
19.30 startade nästa dansgrupp som är något äldre.
Fick även vara med och dansa där en bra stund.
Vilade när de hade koreografi och diagonal.
Fick samtidigt skriva ner min dans grupps streching. Det gick så där.
Slutade vid 21.00 -21.10 efter ha diskuterat med Emelie om morgondagen.
Ska vara på Uno med proffsklassen 09.50 - 11.30
Sedan sprang jag för att hinna med bussen. som jag missade.
Så tog bussen hem vid 21.30 och kom hem för en liten stund sedan.

Nu ska jag plugga innan jag går och lägger mig, är super trött!
God natt ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0