På Tempelriddaren med två fina vänner.

HEJ!
Ingen uppdatering igår. Mest för att min mor stängde av Internet.
Men det blev att åka till Tempelriddaren för att se på teater.
Såg på Tribadernas Natt med Agnes och Linnéa! :)
Det var jätte kul att få träffa dem! Askul var det!
Sedan att få se denna föreställning, då jag känner till två av dem som stod på scen!

Sedan när jag kom hem blev det att se på Adam Sandler filmen 50 first dates med min syster och mor.
Den var mycket bra, sedan kollade jag i min ensamhet i mörkret på en annan film.
En häst film som heter Klara. Den var dock inte så bra.

Snart ska jag väl städa eller plugga lite. På eftermiddagen ska jag till stan.
Vad ska ni hitta på idag? :) ♥
Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack :) men du är sötare:D

2010-11-01 @ 12:46:01
URL: http://carolinedafinatahiri.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0