LUUUUNCH.

Tja!
Jag är trött ( För jag sov knappt ) och är troligen förkyld.
Samtidigt har jag enorm tränings värk sedan igår.. FU.
Är hemma för tillfället för lunch innan Engelska A. Jag orkade inte att vara kvar på stan ensam.
Börjar vid 14.00 och slutar 16.00 då jag måste springa till kulturskolan för att börja där 16.00
Och så slutar jag inte förrän 20.00. TJIHO. Får skjuts hem. Ännu mera TJIHO.
Har redan varit med på en lektion. Proffsklassen vid kl 10 på UNO.
HAH, det gick sådär. Men det funkade endå! 
Äh, skriver mer i kväll om det när jag väl är hemma.
Nu ska jag skriva färdigt bok recensionen till engelskan. Annars lär det bli illa.

Vi höres! KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

krya! <3

sv; taaaaaaaaaack:D:D

JAG ÄR INTE VACKER! D: men tack

DU ÄR VSST VACKER, vadå litet hörn , fattar inte trög jag är haha XD

MEN DU ÄR VACKER!

kram <3

2010-11-23 @ 19:23:20
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0