Jag har fått tillbaka känseln i tårna!

Hej!
Efter att ha stått och väntat på två bussar i kylan.
Så gjorde det för ont i mina fötter.
Men de återhämtade sig rätt snabbt när jag väl hade kommit hem.
Det var även inte så lätt och springa med en stor ikea påse med sovsäck och kudde + underlag.
Skulle sedan ha varit på stan med Dilan. Men jag blev tvungen att packa på mitt rum.
Så nu är det rätt.. väldigt tomt!
Fast nu står det kartonger överallt.
Blir att göra lite läxa och läsa lite innan jag går och lägger mig.

Den här veckan blir det fullt upp.
Blir väääldigt dålig på att uppdatera.
Måste dammsuga och lämna Jims tv-spel till honom.
Och jag har gitarrläxa som jag har övat lite annat på. Morf. Allting görs i morgon.
TJOHEJ.


Kommentarer
Postat av: bex.

vart ska du flytta :)?

jag duscha nyss :D

2010-11-28 @ 22:35:08
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: MYMiC

uuusch, hatar att stå och frysa sönder medan man väntar på bussen,det är inte OK DD:



Vart ska du flytta? (låter som om du ska det xD)



aw, ja! vad kul att du gillade dom :D kramo <3

2010-11-29 @ 12:23:14
URL: http://mymic.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0