Dagen är din, det är nu eller aldrig..

Idag blev det krångligt, råkade att somna om så jag vaknade 20 i 8. 
Jag trodde att jag skulle missa bussen, men!, jag hann till bussen 20 över 8.
men hann dock inte knyta skorna eller käka frukost.
I alla fall, mådde skit redan då.. och jag blev assur på bussen med Annika.
HAHA. Men kom i alla fall till kyrkan sen och väntade på andakt.
Efter den blev det sång, och ja... det gick inte så bra.
Testade även kåpor inför onsdagen också.
Tränade mer på låtarna med alla och till slut funkade det bara inte.

Jag fick inte luft, hostade så att jag började gråta och kändes som att jag skulle spy upp galla mitt på golvet.
USCH. Så jag gick vid sidan av och fick vatten av en ledare.
Det var endel som undrade hur det gick och hälsade att jag skulle krya på mig.
Vad gulliga alla är :) Men men, fick skjuts hem sedan. YÄH, bättre än bussen.

När jag kom hem käkade jag frukost samtidigt som syster käkade lunch.
Sen kom hon på att vi skulle se på Harry Potter och Fenixorden.
OCH käka god glass med jordgubbar. För att det skulle gå bra tog jag en liten ört dryck.
Nu mår jag mycket bättre. :)  Jag kommer nog imorgon till konfan..
Hejdå c:

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0