There aint no cowboy in my hair!

Sitter här och drygar, skrev ett långt inlägg förut om gårdagen och sådant,
men nu orkar jag inte.

Sammanfattar gårdagen kort.
Cyklade till kyrkan,
fick lära mig dansen och placeringen till inledningslåten i musikalen.
Böne vandring, lunch, rolig rast med roligt folk,
lärde mig lite hur man spelar djembe.
Fick tårta, något flummigt pass sedan om kroppen.. dans,
avslutade dagen med andakt på konfan.
Väntade med Annika på hennes buss och
Sarah på att hon skulle få skjuts hem.
Cyklade hem och blev irriterad folk som var i vägen och knas tanten.
Sedan krånglade internet. TJOHO.
Såg på film istället med syster, Click blev det :)

Idag har jag städat - Mycket -
Käkat en för god lunch så jag åt för mycket.
Bröderna var även på besök och åt.
Blev fika, nu är magen full av god mat. 
Min äldsta broder lärde mig lite av
The Gardener av The Tallest Man On Earth.
Bara för att det är en bra låt.. och grymt bra gitarrspel. Och hans röst! :o

Ciao! :D

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0