Manus och snack om döden.

Hej,
Mitt första inlägg på den nystartade bloggen. :)
Är 14 år än så länge. Snart 15. Kände att jag ville börja blogga.
Men visste inte något bra namn förräns nu. Så nu får vi se hur det går med detta då.

Vad som har hänt idag är konfirmations och musikalpass. Går musikalkonfirmation.
Kul med musikal passet. Gick igenom det sceniska och manuset idag på förmiddagen.
Snackade även med dansinstruktören om dans solon och det. Vi är fyra som ska dansa.
WOHO, det ska bli kul. bilder från detta kommer såklart nästa vecka då allt ska vara färdigt.

Sen efter lunch gick vi till kyrkogården och snacka om döden med bas gupperna.
Festus heter den bas gruppen jag är med i. Hihi!
Men jag hade på mig mina solglasögon som tur var..
för jag tyckte att tala om vad som händer efter döden, begravningar o.s.v var sorgligt..
Jag snyftade smått, fast jag var nog inte den enda som var lite ledsen..
Det blev en stund över och gick runt med två snälla och trevliga killar
och talade om sorgligheter.
Sen gick alla tillbaka till kyrkan och fikade och pratade med några.
Fick reda på att det var inte bara jag som va ledsen.. så det blev många kramar..
Fick även göra en skulptur av lera sen.

Tog bussen hem sedan med Annika.
Och nu gör jag inte mycket, förutom att se på mini serien på fyran då och skriva detta.
Hejdå!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0