Jag vill dansa hjärtats rytmer..

Konfa blev det idag trots att jag inte kunde prata så mycket.
Ehm.. men ja, några blev fundersamma faktiskt hur det var och sådant,
Damn. Jag kommer att sakna alla sen efter söndagen.
Buhä. Men men, idag blev det genom drag av musikalen på eftermiddagen.
Mindes knappt mina repliker men jag visste att jag skulle säga något då jag skulle det. HAHA.
Sen blev snack om solo dans, och jag, Victoria och Sarah fick solo danserna. :)
De som hjälpte oss om våra solon var det awesomea teamet EJF :)
Tidigare på dagen fick vi luska ut vad som ska hända på söndag, mohähä.
Vågen var mycket populärt.

Nä nu ska jag sova så jag orkar upp inför fotogarferingen i morgon :)
God natt!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0