Darling don't lie to me..

Det känns som jag vill vara ensam i några dygn..
och bara vila, spela gitarr, bli frisk.
Men endåså så vet jag att jag behöver kramar. Många.

Hur ska detta fixas när jag inte kommer knappt vara hemma under veckan?
Usch, äh jag får pallra mig till busshålls platsen imorgon bitti.

Under söndagen blev det att gå upp och fixa sig och sedan åka och handla.
Blev en ny söt blus, små töntig men söt. Och ett par vanliga vita skor.
Bild kommer i morgon.

Sedan åkte jag hem och lämnade påsarna med mor och syster
och hämtade bröderna lite innan två tiden..
Åkte till vår kusin Carl och firade honom.
D.v.s vi satt i soffan och snackade och kollade på tv:n och käkade tårta, kakor och ostbågar.
Det är awesome, fast jag kunde icke prata knappt.
Det var även väldigt fint väder också.
Trevligt, ... fast inte med hur jag mår då.

Godnatt och sov gott.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0