Det bästa..

KÄRLEK TILL MIN MUSIKALKONFIRMATIONS GRUPP ♥
Yes, you heard me. Vår musikal med.
Genrep med publik och premiär vid halv 5. Gick dreta bra.
Åh vad bäst det blev, bäst bäst bäst, Svettigt också. MASSOR.
Vi körde ju " Det var det bästa, det bästa, det bästa vi har gjort, HEY" när det var slut, även spikningar!
HAHA, vi är så awesome säger jag!
KRAM KALAS PÅ SÖNDAG, okej?!

Var ju sjuk i går och inget funkade på genomdrag och sådant när vi va på Arenan.
I onsdags gick det okej, hade fotografering då det var mycket skratt.
HAHA svettigt var det. Gick igenom söndagen och fick gå på stan sedan
Gick med Lisa, Sarah och Annika, tog bussen tillbaka och blev skrämd av Harald :o
Sedan musikal pass.

Blev firad sedan när jag kom hem,
Min ena kusin Rikard kunde inte komma på musikalen eller fikat. Synd 
Men men, min andra kusin Carl kom :D
Fick ett sött halsband av min kusin och morbror.
Ett sött armband av mor mor och pengar av berit :)
Såg sedan på farsan med syskonen och Carl :D och fikade!

Go natt!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0